تکـــرار...

Single ...یاد گرفته ام تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ... Single

 

آنچنان بوســه به سیگــار زدم
آنچنان مشــت به دیـــوار زدم
که درونم ســـوخت...خاکستــر شد
و چنان با تپشــم می سوزد
و چنان چشـــم به نابودی من می دوزد
که ز "من" ته سیگــار
که ز "من" سایه ی من بر دیــوار
که ز "من" هیــچ نماند از تکـــرار...



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت20:03---11 مرداد 1391
سلام اپم سر بزنی ممنون میشم.

مریم
ساعت1:03---5 مرداد 1391
سلام خوبی؟؟؟؟وبلاگت خیلی خیلی خوووشجلهبه منم سر بزن با تبادل لینک هم که خودت گفتی موافقی پس منو با"خط خطی های یک دختر15ساله"بلینک و بگو با چی بلینکمت!!!
بووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووس!!!باا


محمد علی
ساعت0:18---26 تير 1391
با سلا م و عرض ادب....

بار پروردگارا‏!‏ به تو پناه میبرم‏!‏‏!‏
از اینکه ظاهرم را در چشم ها نیکو جلوه دهی و باطنم را در پیشگاهت زشت سازی.بخواهم به وسیله ی تمام اعمالی که تو از آن خوب آگاهی،خوشبینی و احترامات مردم را برای خود حفظ و نگهداری کنم،و اعمال بدم را فقط تو بدانی تا به بندگانت نزدیک گردم، واز رضا و خوشنودی تو دور‏!‏


http://daryayedastan.persianblog.ir/داستان های کوتاه(عشق)




http://asemondelamgerefte.persianblog.ir/دلم گرفته اسمان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 25 / 4 / 1391برچسب:تکـــرار,,,,ساعت 23:49 نويسنده A_mohammad |